Selkokieliset sivustot
Tälle sivulle on koottu internetin suomenkieliset selkosivut.
Pääset tutustumaan sivuihin, kun klikkaat sivuston kohdalta. Sivut avautuvat uuteen välilehteen.
Tälle sivulle on koottu internetin suomenkieliset selkosivut.
Pääset tutustumaan sivuihin, kun klikkaat sivuston kohdalta. Sivut avautuvat uuteen välilehteen.
Tietoa pääkaupunkiseudun kaupunkien palveluista selkokielellä.
Sivusto löytyy osoitteesta: http://www.helsinginseutu.fi/www/hs/selkosivut-fi
Evankelis-luterilaisen kirkon sivuilla kerrotaan kirkkopyhistä ja kirkollisista toimituksista. Sivuilla on myös perustietoa kirkosta ja seurakunnasta.
Sivusto löytyy osoitteesta: http://selko.evl.fi/
Tietoa kulttuuripalveluiden saavutettavuudesta ja monikulttuurisuudesta.
Sivusto löytyy osoitteesta: http://www.kulttuuriakaikille.info/selkokieli.php
Satakunnan sairaanhoitopiirin internet-sivuilla potilaille suunnatut osuudet on toteutettu selkokielellä.
Sivusto löytyy osoitteesta: http://www.satshp.fi/Sivut/default.aspx
Selkokeskuksen kirjavälityksessä on myynnissä eri kustantajien selkokirjoja.
Sivusto löytyy osoitteesta: http://papunet.net/selkokirjat/
Selkosanomat on selkokielinen ajankohtaislehti internetissä. Uusi verkkolehti ilmestyy kahden viikon välein.
Sivusto löytyy osoitteesta: http://selkosanomat.fi/
Tietoa Tikas-koulutuksesta selkokielellä.
Sivusto löytyy osoitteesta: http://selko.tikas.fi/
Kehitysvammaisten ihmisten kirjoituksia ja kuvia sekä tietoa ja palveluita selkokielellä.
Sivusto löytyy osoitteesta: http://verneri.net/selko/
Päivän uutiset sekä tekstinä että kuunneltavana. Myös uutisarkisto.
Sivusto löytyy osoitteesta: http://yle.fi/uutiset/selkouutiset/
Duodecimin terveysjuttuja, jotka on tehty selkosuomeksi.
Sivusto löytyy osoitteesta: http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_osio=&p_teos=lds