Konsultointia selkoviestinnän suunnitteluun
Miten lisätä selkoviestintää ja saavutettavan kielen käyttöä yrityksissä, viranomaisissa tai järjestöissä? Miten ottaa huomioon, että osa asiakkaista tai kansalaisista tarvitsee kielellistä tukea voidakseen käyttää palveluita? Selkokieli on mainio väline yhdenvertaisuuden vahvistamiseen, palvelukokemuksen parantamiseen sekä häiriökysynnän vähentämiseen, mutta sen hyödyntämistä kannattaa suunnitella huolellisesti.
Jos tarvitset tukea ja neuvoja selkokielisten palveluiden ja materiaalien suunnitteluun ja toteuttamiseen, kysy meiltä konsultaatiota. Asiantuntijoillamme on pitkä kokemus erilaisten organisaatioiden selkokielisten palveluiden toteuttamisesta.
Ota yhteyttä Selkokeskuksen kehittämispäällikköön Leealaura Leskelään, leealaura.leskela@kvl.fi.